Με μεγάλη χαρά, σας ανακοινώνουμε την συμμετοχή της Kontakos Management Consultants στο μεγαλύτερο συνεδριακό και εκθεσιακό γεγονός στον χώρο της υγείας!
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
24 - 25 Φεβρουαρίου 2024 Έκθεση + Συνέδριο
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συνεχίζοντας δυναμικά τον θεσμό της HEALTH EXPO ATHENS, η Χαραμή ΑΕ, με την πολυετή εμπειρία της στον χώρο διεξαγωγής εκδηλώσεων για επαγγελματίες υγείας, διοργανώνει για ακόμη μία χρονιά, το μεγαλύτερο συνεδριακό και εκθεσιακό γεγονός στον χώρο της υγείας, με ελεύθερη είσοδο για όλους.
Η 15η HEALTH EXPO ATHENS (Έκθεση + Συνέδριο), θα διεξαχθεί ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, στις 24 & 25 Φεβρουαρίου 2024.
ΟΜΙΛΙΕΣ Γ. ΚΟΝΤΑΚΟΥ
Σχεδιασμός και υλοποίηση: Από την ιδέα στην πράξη
Σάββατο 11:00 - 11:40
Η επιτυχία ενός νέου εγχειρήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον σχεδιασμό του, καθώς αποτελεί ένα έργο ζωής. Στη φάση αυτή, σας απασχολούν ερωτήματα όπως: Σε ποια γεωγραφική περιοχή; Τι είδους φαρμακείο (συνοικιακό, σε εμπορικό κέντρο… κ.λπ.); Μόνος ή σε συνεργασία; Ερωτήματα ακολουθούμενα από την ανεύρεση των απαραίτητων οικονομικών πόρων και αναζήτηση των κατάλληλων συνεργατών. Χορηγός: Eurobank
- Ομιλητές: Κοντάκος Ιωάννης - Οικονομικός Σύμβουλος Φαρμακείων, Γενοβέφα - Retail & Business Relationship Manager, Δημητρέλλος Ηλίας - Νομικός Σύμβουλος του ΠΦΣ.
Εμπορική στρατηγική και διαχείριση της ομάδας: Πώς θα γίνετε ένας επιτυχημένος manager;
Σάββατο 11:40 - 12:00
Πέρα από την εγκατάσταση και το άνοιγμα του φαρμακείου, ο ιδιοκτήτης φαρμακοποιός θα πρέπει να ηγηθεί μιας ομάδας, να διαχειρίζεται τα οικονομικά, να διαπραγματεύεται τις τιμές, να παρακολουθεί τη ρευστότητα, να ετοιμάζει μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, να διαχειρίζεται τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής κ.ά. Είναι καλύτερα να εξερευνήσετε αυτόν τον νέο κόσμο όντας καλά προετοιμασμένοι.
Είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις τους πελάτες σου;
Σάββατο 14:40 - 15:15
Ποιο είναι το προφίλ τους, ανά ηλικία, ανά φύλο, ανά κοινωνικό-οικονομική κατάσταση; Πώς το ενσωματώνω στην εμπορική λειτουργία του φαρμακείου μου; Ποια προϊόντα δουλεύω, ποιες μάρκες, ποιες υποκατηγορίες, ποια στρατηγική Marketing μου πολλαπλασιάζει το τελικό αποτέλεσμα; Πώς δομώ την εμπορική πολιτική του φαρμακείου μου;
Βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες ΕΔΩ.
Πηγή: www.healthexpo.gr
Comments