Άρθρο του Γιάννη Κοντάκου.
Μια ανακαίνιση του φαρμακείου μας, ένας επανασχεδιασμός του χώρου, η ανάπτυξη του τμήματος OTC ή ενός εξελιγμένου εργαστηρίου, μια νέα μάρκα καλλυντικών, ένα νέο πρόγραμμα διαχείρισης, ένα πρόγραμμα CRM, ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης του προσωπικού… Αυτές είναι οι πιο σημαντικές επενδύσεις τις οποίες πρέπει να σκεφτούμε για να ενισχύσουμε τη δραστηριότητα του φαρμακείου μας όταν είναι στάσιμη ή μειώνεται. Αλλά αυτές οι επενδύσεις είναι πραγματικά αποτελεσματικές; Και, γενικότερα, θα πρέπει να επενδύσουμε για να ενισχύσουμε τα έσοδα και το περιθώριο κέρδους μας; Τις απαντήσεις θα τις ανακαλύψουμε στο παρόν άρθρο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Comments