Mystery Shopping (Μυστικός Πελάτης).

Έγινε ενημέρωση: 13 Μαΐ 2021


Από τον Γιάννη Κοντάκο, Σύμ­βουλο Διοί­κη­σης και Δια­χεί­ρι­σης Επιχειρήσεων.

Σήμερα, γίνεται επιτακτικότερη η ανάγκη να ερευνηθεί η ικανοποίηση του καταναλωτή – πελάτη, ώστε το φαρμακείο να οργανωθεί καλύτερα, με νέα εργαλεία προϊόντων και υπηρεσιών, για να βελτιώσει τα κακώς κείμενα και να γίνει πιο ανταγωνιστικό, με σκοπό το κτίσιμο πιστού πελατολογίου. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα ενός «Μυστικού Πελάτη», για να δείτε την επιχείρησή σας μέσα από τα δικά του μάτια…















Διαβάστε όλο το άρθρο.





Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσα από τη φόρμα ενδιαφέροντος επιλέγοντας το κατάλληλο θέμα.