Από τον Γιάννη Κοντάκο, Σύμβουλο Διοίκησης και Διαχείρισης Επιχειρήσεων.
Σήμερα, γίνεται επιτακτικότερη η ανάγκη να ερευνηθεί η ικανοποίηση του καταναλωτή – πελάτη, ώστε το φαρμακείο να οργανωθεί καλύτερα, με νέα εργαλεία προϊόντων και υπηρεσιών, για να βελτιώσει τα κακώς κείμενα και να γίνει πιο ανταγωνιστικό, με σκοπό το κτίσιμο πιστού πελατολογίου. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα ενός «Μυστικού Πελάτη», για να δείτε την επιχείρησή σας μέσα από τα δικά του μάτια…

Διαβάστε όλο το άρθρο.
Comments