31 Αυγ 2015
Ενημερώθηκε: 13 Μαι 2021
Σήμερα, γίνεται επιτακτικότερη η ανάγκη να ερευνηθεί η ικανοποίηση του καταναλωτή – πελάτη, ώστε το φαρμακείο να οργανωθεί καλύτερα, με νέα εργαλεία προϊόντων και υπηρεσιών, για να βελτιώσει τα κακώς κείμενα και να γίνει πιο ανταγωνιστικό, με σκοπό το κτίσιμο πιστού πελατολογίου. Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα ενός «Μυστικού Πελάτη», για να δείτε την επιχείρησή σας μέσα από τα δικά του μάτια…
Διαβάστε όλο το άρθρο.